Przyjdź do pedagoga lub psychologa szkolnego! W naszym gabinecie możesz liczyć na dyskrecję.
KONTAKT :
tel: (22) 779 26 44 wew 23 lub 11
pedagog pok. 218 i 126, e- mail: pedagog@zseg.edu.pl
psycholog pok. 221, e-mail: psycholog@zseg.edu.pl
GODZINY PRACY PEDAGOGÓW I PSYCHOLOGÓW
| PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | |
| IWONA GUBA GAB. 218 | 08.00-13.00 | 11.30-17.00 | 8.00-13.00 | 8.00-13.30 | – |
| ELŻBIETA NOWAK GAB. 126 | 10.00-13.00 (8.00-10.00 rew.) | 08.30-12.30 | 9.00-13.00 | 10.00-17.00 | 11.00-15.00 |
| PAULINA PRZYCHODZEŃ GAB. 126 | 10.30-13.30 14.30-17.00 (13.35-14.35 rew.) | 11.40-12.40 13.40-17.00 (10.40-11.40 rew.) (12.40-13.40 rew.) | 8.00-14.30 (14.30-15.30 rew.) | 8.40-12.00 (7.30-8.30 rew.) | 9.40-12.00 (7.30-8.30 rew.) |
| BARBARA HOPFER GAB. 218 | 12.00-16.00 | 8.00-12.00 | 12.00-16.00 | 8.00-12.00 | 9.00-12.00 |
| AGNIESZKA KOŁAKOWSKA – psycholog GAB.222 | – | 08.00-13.30 | 9.00-14.00 | 10.00-16.00 | 8.30-13.00 |
| MAGDALENA BARSZCZ – psycholog GAB.222 | 11.00-17.00 | 10.00-15.30 | 8.00-13.00 lub 8.00-15.30 w dniach: 7, 14, 28.11.2025r. 5, 19.12.2025r. 16, 23.01.2026 r. 13, 20.02.2026 r. 10, 17.04.2026 r. 15, 29.05.2026 r. 12, 26.06.2026 r. | 8.30-11.30 | 8.30-10.30 oprócz dni: 7, 14, 28.11.2025r. 5, 19.12.2025r. 16, 23.01.2026 r. 13, 20.02.2026 r. 10, 17.04.2026 r. 15, 29.05.2026 r. 12, 26.06.2026 r. |
Kiedy warto zgłosić się do psychologa lub pedagoga szkolnego?
Jeśli:
- Czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny;
- Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem lub innym uczniem;
- Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej;
- Chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem;
- Chciałbyś po prostu porozmawiać;
- Chciałbyś pomóc innym, ale nie wiesz, w jaki sposób;
- Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić;
- Przyjdź z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz sobie poradzić;
Kiedy warto aby rodzic zasięgnął konsultacji u psychologa?
Jeżeli Państwa dziecko:
- ma trudności w nauce szkolnej: nie rozumie materiału, z trudem go zapamiętuje, mat rudności w czytaniu i pisaniu, osiąga niskie rezultaty w nauce,
- przejawia trudności z motywacją do nauki, opuszcza zajęcia szkolne
- bywa przygnębione, smutne, unika kontaktu, izoluje się
- ma trudności w radzeniu sobie z emocjami –bywa agresywne, wybuchowe
- nie jest akceptowane w klasie lub grupie rówieśniczej, doświadcza agresji lub przemocy ze strony rówieśników
- istnieje podejrzenie, że sięga po alkohol lub substancje psychoaktywne (narkotyki, używki)
- ucieka w świat wirtualny, np. Internetu, gier komputerowych
- sprawia tzw. trudności wychowawcze