Pedagog i psycholog

Przyjdź do pedagoga lub psychologa szkolnego! W naszym gabinecie możesz liczyć na dyskrecję.


KONTAKT :

tel: (22) 779 26 44 wew 23 lub 11

pedagog pok. 218 i 126, e- mail: pedagog@zseg.edu.pl

psycholog pok. 221, e-mail: psycholog@zseg.edu.pl

GODZINY PRACY PEDAGOGÓW I PSYCHOLOGÓW


 PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEK
  IWONA GUBA GAB. 218  08.00-13.00  11.30-17.00  8.00-13.00  8.00-13.30 
  ELŻBIETA NOWAK GAB. 12610.00-13.00
(8.00-10.00 rew.)
  08.30-12.30  9.00-13.00   10.00-17.00  11.00-15.00
  PAULINA PRZYCHODZEŃ GAB. 126  10.30-13.30
14.30-17.00
(13.35-14.35 rew.)
  11.40-12.40
13.40-17.00
(10.40-11.40 rew.)
(12.40-13.40 rew.)
  8.00-14.30
(14.30-15.30 rew.)
  8.40-12.00
(7.30-8.30 rew.)
  9.40-12.00
(7.30-8.30 rew.)
BARBARA HOPFER GAB. 21812.00-16.008.00-12.0012.00-16.008.00-12.009.00-12.00
  AGNIESZKA KOŁAKOWSKApsycholog GAB.222   08.00-13.30  9.00-14.00  10.00-16.00  8.30-13.00
MAGDALENA BARSZCZ – psycholog GAB.22211.00-17.0010.00-15.308.00-13.00 lub
8.00-15.30 w dniach:
7, 14, 28.11.2025r.
5, 19.12.2025r.
16, 23.01.2026 r.
13, 20.02.2026 r.
10, 17.04.2026 r.
15, 29.05.2026 r.
12, 26.06.2026 r.
8.30-11.30 8.30-10.30
oprócz dni:

7, 14, 28.11.2025r.
5, 19.12.2025r.
16, 23.01.2026 r.
13, 20.02.2026 r.
10, 17.04.2026 r.
15, 29.05.2026 r.
12, 26.06.2026 r.

Kiedy warto zgłosić się do psychologa lub pedagoga szkolnego?

Jeśli: 

  • Czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny;
  • Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem lub innym uczniem;
  • Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej;
  • Chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem;
  • Chciałbyś po prostu porozmawiać;
  • Chciałbyś pomóc innym, ale nie wiesz, w jaki sposób;
  • Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić;
  • Przyjdź z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz sobie poradzić;

 Kiedy warto aby rodzic zasięgnął konsultacji u psychologa?

Jeżeli Państwa dziecko:

  • ma trudności w nauce szkolnej: nie rozumie materiału, z trudem go zapamiętuje, mat rudności w czytaniu i pisaniu, osiąga niskie rezultaty w nauce,
  • przejawia trudności z motywacją do nauki, opuszcza zajęcia szkolne
  • bywa przygnębione, smutne, unika kontaktu, izoluje się
  • ma trudności w radzeniu sobie z emocjami –bywa agresywne, wybuchowe
  • nie jest akceptowane w klasie lub grupie rówieśniczej, doświadcza agresji lub przemocy ze strony rówieśników
  • istnieje podejrzenie, że sięga po alkohol lub substancje psychoaktywne (narkotyki, używki)
  • ucieka w świat wirtualny, np. Internetu, gier komputerowych
  • sprawia tzw. trudności wychowawcze

a także wtedy, gdy…
chcecie Państwo lepiej zrozumieć swoje dziecko, polepszyć kontakt z nim i umieć wspierać je w trudnym okresie dorastania